Pacienti jsou přijímáni do MNNP po zaslání návrhu k přijetí na lůžka následné a dlouhodobé ošetřovatelské péče z akutních lůžek či praktického lékaře.
Důvodem příjmu pacienta na lůžka našich odborností je zdravotní stav nikoliv sociální situace
Návrh na přijetí je předán lékařskému týmu MNNP. V případě potřeby si naši lékaři mohou vyžádat od nemocnice, která žádost zaslala, doplnění informací, k již zaslané žádosti a lékařské zprávě, aby mohli posoudit, zdali je pro pacienta druh zdravotní péče poskytovaný v naší nemocnici vhodný.
Pacienty nepřijímáme ze stejného typu zařízení a odbornosti, LDN, rehabilitačních zařízení a domova.
Pacient musí mít trvalé bydliště v Praze, mimopražské pacienty lze přijmout, pokud je volná kapacita lůžek.
Kolik stojí hospitalizace v MNNP?
Hospitalizace je plně hrazena z veřejného zdravotního pojištění.
Jak dlouho je možná hospitalizace pacienta?
Pobyt pacienta je individuální. Závisí na zdravotním stavu pacienta a nutnosti poskytování zdravotní péče nikoliv sociální péči (např. čekání na umístění do Domova seniorů apod.).
Od kolika hodin jsou možné návštěvy?
Návštěvní hodiny jsou každý den od 14:00 – 18:00.
Ve výjimečných případech a po domluvě s ošetřujícím lékařem lze pacienta navštívit mimo návštěvní hodiny.
V případě nepříznivé epidemiologické situace můžou být návštěvní hodiny upraveny a tato informace je vždy vyvěšena na recepci MNNP, odděleních a webových stránkách nemocnice.
S jakými pojišťovnami máme smlouvu?
Smlouvy o poskytování zdravotní péče má nemocnice uzavřeny u všech zdravotních pojišťoven s výjimkou pojišťovny 213 (Revírní bratrská pojišťovna).
Jak velké vybavení pokoje jsou v nemocnici?
Pokoje pro pacienty jsou na každém oddělení 7x čtyřlůžkové a 2x dvoulůžkové.
Všechny pokoje jsou vybaveny sociálním zařízením, polohovacími postelemi s antidekubitními matracemi, TV, klimatizace, elektrické rolety, připojení k WI-FI.
Všechny pokoje pacientů prošli kompletní rekonstrukcí.
Poskytujete v nemocnici nějaké nadstandardní služby?
Hospitalizovaní pacienti mají možnost během svého pobytu využít zprostředkovaných služeb kadeřnice nebo pedikérky. Tuto službu si pacient hradí a ceník služeb je na nástěnkách každého oddělení a na webu.
Ano v MNNP je poskytována ošetřovatelská rehabilitace, ale nejsme rehabilitační zařízení či klinika.
Je možné vzít pacienta na propustku?
O propustce pacienta rozhoduje ošetřující lékař na základě aktuálního zdravotního stavu. Na propustku lze pacienta po souhlasu ošetřujícího lékaře vzít po podepsání formuláře „PROPUSTKA PACIENTA“ kde je uvedeno od kdy do kdy je propustka a kdo si pacienta z nemocnice přebírá.
Jak se mohu informovat na zdravotní stav pacienta?
Informace o zdravotním stavu LZE podat pouze osobám, které pacient uvedl v informovaném souhlase a po prokázání HESLA, které pacient uvedl při příjmu.
Informace telefonicky poskytují ošetřující lékaři denně v době od 13:30-15:00 pokud nemají volno po službě.
Informace osobně ošetřující lékaři poskytují každou středu 13:00 – 15:00 nebo po předchozí domluvě v jiný den a čas.
Jak mohu vyjádřit svou spokojenost/nespokojenost či podat podnět, připomínku anebo stížnost?
Pokud jste s péči personálu nemocnice spokojeni/ nespokojeni můžete se vyjádřit prostřednictvím SCHRÁNEK DŮVĚRY, kterou jsou umístěny na každém oddělení a v přízemí cestou k výtahům.
Pokud chcete podat podnět či připomínku lze také využít schránek důvěry.
Pokud se jedná o stížnost postup je dle Vnitřního postupu č. 1/2022 umístěného na webových stránkách v dokumentech pro pacienty.
Mohu do MNNP umístit člena rodiny o kterého pečuji v případě, že sám/a potřebuji momentálně nastoupit například do nemocnice?
Městská nemocnice následné péče neposkytuje odlehčovací ani sociální pobytové služby. Přijímáme pouze pacienty z akutních lůžek na doléčení jejich zdravotního stavu.
Dárci a sponzoři
Staňte se našimi sponzory! Za každý dar jsme předem velmi vděční.
Pro naši nemocnici převoz zemřelého zajišťuje v souladu se zákonem náš smluvní partner, čímž je Pohřební služba hlavního města Prahy. Převezení zesnulého naším smluvním partnerem však nijak neomezuje Vaše právo zvolit si, s jakou pohřební službou budete zařizovat další kroky.
Pohřební služba hlavního města Prahy je Vám k dispozici, a to nepřetržitě na bezplatné telefonní lince 800 101 050, na které Vám kdykoliv rádi pomohou a poradí ohledně všech záležitostí. Na oddělení Vám budou zaměstnanci MNNP vydány tištěné materiály se základními informacemi. Pokud si vyberete jinou pohřební službu, Pohřební služba hlavního města Prahy na základě Vaší plné moci tělo Vašeho zemřelého příbuzného dané pohřební službě předá.
Co potřebujete ke sjednání pohřbu:
Svůj občanský průkaz
Občanský průkaz zemřelého (máte-li jej k dispozici – pro sjednání pohřbu nezbytný není)
Potvrzení o úmrtí (máte-li ho k dispozici – pro sjednání pohřbu nezbytný není) – předáno MNNP